środa, 6 kwietnia 2016

"Czas pokazał kto jest kim"
Pozdrawiam "przyjaciół"którzy odeszli,kiedy skończyły się ich problemy.
Nigdzie nie mogę znaleźć definicji słowa przyjaciel. A niby każdy wie co to jest.
Kto to jest.
Przyjaciel to osoba która jest przy tobie w dobrych jak i gorszych sytuacjach twojego życia.Osoba która poszła by w ogień za tobą.
Najlepszy przyjaciel niby ponad wszystko,niby zawsze i na zawsze.Ale co się stało? Czemu odszedł?
Zabrakło go. Czemu odszedł w najgorszych dla mnie chwilach? Czemu mi nie pomógł?
Ja zawsze,pomimo wszystko byłam,pomagałam,albo chociaż się starałam. Byłam zawsze,nawet w nocy gdy byłam potrzebna. Dzieliłam się wszystkim czym mogłam. Pomagałam nawet gdy mnie to kosztowało.
Zawsze pamiętałam.Nagle,z dnia na dzień moje życie,plany staneły pod wielkim znakiem za pytania.
Jedna wiadomość która "zrujnowała" moje dotychczas życie. Potrzebowałam wtedy osoby która by mnie wysłuchała,albo chociaż osoby dzięki której czułabym że nie jestem sama,że jest ktoś na kim zawsze mogę polegać.Która nie da mi zrobić czegoś złego sobie ani innym ludziom.Zawsze stawiamy sobie pytanie Dlaczego?. Co ja takiego zrobiłam? Próbujemy sobie wytłumaczyć,znaleźć rozwiązanie na nurtujące nas pytania. Niestety nie zawsze znajdujemy odpowiedzi. Osoba którą kiedyś nazywaliśmy przyjacielem,odeszła. Może ona nigdy nie była tą osobą którą my myśleliśmy że jest? Przecież przyjaźń nigdy się nie kończy.PRAWDZIWA przyjaźń jest do końca.!
Może to i lepiej.
Kiedy odchodzą osoby które nie były warte przyjaźni,fałszywe to tak jakby śmieci same się wyniosły.
Nie należy trudzić się w zatrzymanie takiej osoby. Trzeba wiedzieć że samemu się da radę. Nie przejmować się stratą, Czasu nie cofniesz.Iść do przodu z podniesioną głową. Pokazać że jest się silną,niezależną osobą. A wyciągnąć jedynie wnioski. Każda sytuacja w zyciu czegoś nas uczy. Nawet ta najgorsza.
Ja niestety straciłam taką osobę,i  to nie jedną.
Życzę wam za to abyście nigdy nie byli w takiej sytuacji jakiej mnie postawiono i pozostawiono.
Pielęgnujcie swoje przyjaźnie,dbajcie o nie. Ponieważ nie każdy ma taką okazję.















40 komentarzy:

  1. Super kurtka. :)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko w tych czasach o prawdziwą przyjaźń. Moje się pokończyły wraz z ukończeniem szkoły. Każdy założył swoje rodziny i jakoś kontakt się urwał :(
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ;)
    świetny post i zdjęcia
    http://awnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Mimo wszystko widać, że w Tobie jeszcze cząstki tej "przyjaźni" zostały. Nie myśl więcej o "fałszywych" w dobry lub zły sposób. Traktuj bez uczuć, zapomnij. Jeśli coś lub ktoś nas zatrzymuje po co go trzymać jak kulę u nogi? Idziesz dalej, on zostaje w tyle. Pozdrawiam, oczywiście obserwuję.
    blondiverse.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dwa razy w swoim życiu przeżyłam odejście przyjaciela. To smutne, to bardzo boli, ale na miejsce dawnego przyjaciela wskoczył nowy. Pojawiła się też miłość, więc jakoś poradziłam sobie ze strata przyjaźni, jak się okazało fałszywej przyjaźni.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne zdjęcia <3 To co piszesz jest naprawdę świetne. Ale czas potrafi pokazac wszystko ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcie:)
    pytałaś o obs ;) ja już obserwuję i teraz twoja kolej ;)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również byłam postawiona wiele razy przed taką sytuacją. Bardzo ładne zdjęcia i świetny look ^^ Pytałaś o wspólną obserwację, także z przyjemnością Cię obserwuję, gdyż naprawdę piszesz bardzo ciekawie :) Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze napisane, niestety z roku na rok jest coraz mniej prawdziwych przyjaciół, jednak najważniejsze, że pozostali. :)

    Bardzo ładne zdjęcia.
    Zaobserwowałam czekam na rewanż.
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż z przyjaźnią tak jest :/, najlepiej mieć 1-2 przyjaciół byle prawdziwych ja tak mam, mimo to nie raz się przejechałam na takiej wielkiej przyjaźni :/
    Świetne zdjęcia ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele razy doświadczyłam fałszywej przyjaźni. Teraz na miano przyjaciela na prawdę trzeba sobie u mnie zasłużyć. Zaufanie trudno zyskać, a łatwo stracić. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest prze kochane! Super napisany post:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Odszedł, bo jest słaby, a Ty widać silna. Dzięki za wizytę, obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog!
    Obserwuję i czekam na rewanż <3

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety zawsze znajdzie się taki znajomy ;(
    Obserwuje ;))
    With-GreenTea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog i super zdjęcia :)
    Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog. :) Moje doświadczenia nauczyły mnie, że przyjaźń jest naprawdę trudna do znalezienia, i nie jestem już taka ufna jak kiedyś... Obserwuję :*

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety w dzisiejszych czasach bardzo trudno o prawdziwego przyjaciela. Musimy dobrze się zastanowić zanim komuś naprawdę zaufamy. Super blog i zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjaciel w dzisiejszych czasach to prawdziwy skarb!
    Kochana, zapraszam na konkurs :)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - konkurs!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze cię rozumiem! niestety większość ludzi nie docenia tego co ma, dopiero robi to jak ''straci''. Świetny post i byle takich więcej! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety straciłam przyjaciela i tak naprawdę nie odnalazłam już takiej samej osoby..
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W tych czasach naprawdę ciężko o prawdziwych przyjaciół, którym można ufać w 100%.

    Obserwuję i zapraszam www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia mają fajną jakość! Ps. nie wymieniam się obserwacjami ;)
    KONKURS
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  24. przekochane ostatnie zdjęcie! <3
    może wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę to daj znać u mnie
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz, świetna koszulka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja nie mam przyjaciół;o wgl w dzisiejszych czasach trudno nazwać kogoś przyjacielem.
    Pozdrawiam
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia!Masz rację lepiej polegać na zaufanych osobach! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie warto tracić czas na fałszywe "przyjaźnie" Tylko przysporzą nam zawodu, smutku i nie potrzebnych problemów.
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjecia!
    Ta kurtka idealnie do Ciebie pasuje ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przykro mi :(
    Parę miesięcy temu miałam taką samą sytuację straciłam 2 "przyjaciółki" z dnia na dzień tak po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że tak się stało, ale tak jak mówisz "śmieci same się wyniosły" :/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Trudno o prawdziwego przyjaciela... Śliczne zdjęcia :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjecia ;)

    Zapraszam do mnie milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O boże ile ja o tym musiałam przekonać się na własnej skórze... Podam przykład. Taka jedna najpierw była moją bff, później wrogiem, a teraz jest dobrą koleżanką. Dziwne co nie ? 0.o
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeju genialne miejscówki na zdjęcia! I bardzo mądry post:) Obserwuję
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz super miejsce na robienie zdjęć. Pięknie wyszłaś. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Słodki piesek.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń