sobota, 27 lutego 2016

Doceń to co masz!

"Doceń to co masz,zanim czas sprawi że docenisz to co miałeś"

Ludzie dążą by mieć jeszcze więcej i jeszcze więcej. "Nie mam tego","muszę to mieć".
Nie zdajemy sobie sprawy że mając dach nad głową,rodzinę,jedzenie,pracę/szkołę jesteśmy "najbogatszymi" ludźmi,ponieważ nie każdy to ma. A po co komu nowe iPhone'y,kilkanaście samochodów?
Mamy tyle rzeczy,które nie są nam potrzebne do życia.
Często martwimy się o to czy jesteśmy modni,zamiast martwić się o sprawy które na prawdę tego wymagają.Czy troszczymy się o bliskich? Czy spędzamy z nimi wystarczająco dużo czasu?
Czy może jednak dążymy do tego by być naj?
Zatrzymaj się na chwilę!
Popatrz jak wszystko się zmienia.
Nie zauważałeś/aś jak ten czas szybko leci,ile rzeczy już się zmieniło,ilu ludzi od nas się odsunęło.
Może trzeba zakończyć tą wieczną walkę?
Bo w jednej chwili życie może nam wszystko odebrać,a my wtedy już czasu nie cofniemy,nie będzie odwrotu.Dopiero po czasie będziemy żałować.
Czasem trzeba przemyśleć to jest ważniejsze.
Trzymajcie się :*

 Chciałabym zaznaczyć że oczywiście nie pisałam
tego tutaj,aby kogoś obrazić! :)








































15 komentarzy:

  1. Dokładnie! Doceniajmy to co mamy :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre słowa! Często nie doceniamy tego co mamy i wciąż gonimy za czymś co jest zupełnie nieistotne. Warto na chwilę się zatrzymać i pomyśleć nad tym.


    http://pink-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie doceniają dopiero gdy stracą.. Smutna prawda.. Każdy powinien nad tym pomyśleć, zatrzymać się i zacząć żyć ciesząc się z tego co mamy! :)
    Zapraszam: Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby to ująć? Lubię takie posty, które mogą wnieść jakieś wartości do naszego życia :) Też uważam, że powinniśmy docenić to co już mamy, a nie obracać się za innymi.
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i mega post! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodzine i przyjaciele powinni byc priorytetem w naszym zyciu :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie śnieg? Ja nie mogę się doczekać lata. Upałów, krótkich spodenek. Ładne zdjęcia. Rzeczy materialne w naszym życiu nie są najważniejsze.
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog, podoba mi się
    zapraszam do mnie
    http://strozynskamarysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie się z Tobą zgadzam, ale taka już nasza natura, doceniamy dopiero wtedy, gdy stracimy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, w odpowiedzi na Twój komentarz zaobserwowałam bloga :) pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia, ale następnym razem spróbuj je trochę powiększyć. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinniśmy doceniać każdy szczegół :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane, masz całkowitą rację- nigdy nie doceniamy tego, co mamy, dopóki tego nie stracimy..

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz w stu procentach rację. ;) Każdy musi się nauczyć docenić każdy szczegół. Mam radę do Ciebie: Dawaj większe zdjęcia, im większe tym lepiej będzie się oglądać. :)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń