niedziela, 7 czerwca 2015

Hi!
Nadszedł właśnie ten czas,kiedy gimnazjaliści muszą zdecydować się do jakiej szkoły chcą iść.
Jest to jedna z najtrudniejszych decyzji które podejmujemy w naszym życiu. Przecież od tego zależy co będziemy w przyszłości robić. Kiedyś jednak było gorzej,ludzie idący do techników nie mieli otwartej drogi by iść na jakieś studia nie związane ze swoim zawodem. Teraz po maturze można iść na każdy kierunek jaki się chce i po każdej szkole. Według mnie to jest największy plus. Ale co to da,skoro osoba nadal nie wie do jakiej szkoły chce iść?. Przecież podania musimy składać do 22 czerwca,przecież to tak mało czasu. A im bliżej tej daty tym  większy mam mętlik w głowie.
Liceum czy technikum? 
Liceum tak praktycznie nic nam nie daje,przez 3 lata uczymy się wszystkiego,ale jak ją skończymy to praktycznie nic nie mamy,maturę o ile ją zdamy. :D Technikum jest o wiele lepsze[oczywiście według mnie] mamy zawód, uczymy się cztery lata ale po niej nie musimy się dalej kształcić,możemy od razu zacząć pracować.  Niestety  w końcu będę zmuszona coś wybrać. :D
A wy już wybraliście szkołę?
Czy może jeszcze nie w tym roku wybieracie szkołę?
Podania złożone?







52 komentarze:

  1. ładnie ; )
    obserwuje ; *
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze rok na podjęcie decyzji, ale na pewno wybieram liceum ;3
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak to zacznij ( szczerze ) i powiadom mnie o tym w komentarzu a na pewno się odwdzięczę ;*
    Gabrielle->klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje :)

    Mi zostało jeszcze 2 lata gimnazjum, ale planuje wybrać się do technikum ^^
    ✿ Zapraszam do mnie ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za rok będę musiała podjąć tę decyzję, chyba wybiorę technikum. Ładne zdjęcia :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę to przerabiała za rok, ale już się tego boję i na razie wolę o tym nie myśleć ;) Powodzenia :*

    patyyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gdybym miała jeszcze raz wybierać poszłabym do technikum... nie dość, że po maturze można iść na studia to jeszcze zawód się ma !

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie jestem po maturze, skończyłam liceum i aż tak źle nie było.. :) rzecz jasna, że nie ma się zawodu, ale dużo możliwości co robić dalej pozostaje.. liceum w moim przypadku było koniecznością tak naprawdę ze względu na praktyki których nie byłabym w stanie odbyć będąc w technikum. Wybrałam liceum i nie żałuję. A to, że liceum uczy Cię wszystkiego trochę sie zmieniło... bo nie do końca tak to już teraz wygląda.
    zapraszam do siebie: http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku kończę gimnazjum i wybieram się do technikum, przynajmniej zawód będę miała :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nad tym będę się zastanawiać za praktycznie dwa lata, może trochę mniej. Tobie życzę powodzenia i najlepszych wyborów. ;)

    http://milkyalpaka.blogspot.com/2015/05/co-zainspirowao-mnie-do-zaozenia-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wybieram się do liceum i uważam, że to bardzo dobra decyzja. :)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcie;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wybieram jeszcze w tym roku szkoły, ale póki co mam zamiar iść do liceum :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałam liceum i to był jeden z najlepszych decyzji :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz,powodzenia w wybieraniu szkoły ! :)
    life-by-katee.blogspot.com - zapraszam na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Co prawda dycyzje musieliśmy już podjąć jakiś czas temu, teraz tylko czekamy czy nas przyjmą. Ja zdecydowałam się na liceum plastyczne o profilu projektowanie graficzne, co prawda jest to liceum a nie jestem jakaś najlepszą uczennicą bo średnią wyciągam 4,0 ale chciałam rozwijać swoje pasje. A w takim liceum i tak bardziej liczą się egzaminy wstępne niż średnia czy coś innego.
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pójdę prawdopodobnie do liceum na profil matematyczny ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały post ♥♥♥
    zapraszam do mnie http://aiszainfashionland.blogspot.com/
    za każdy komentarz odwdzięczam się
    może wzajemna obserwacja ?
    jeśli tak to zacznij i daj znać

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na szczęście mam jeszcze 2 lata do czasu wyboru liceum ;d
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uczęszczam do liceum i na razie nie narzekam ;)
    Śliczne zdjęcia :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia i śliczne okulary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny blog, obserwuje z przyjemnością <3

    Zapraszam na mój. I do czytania i do obserwowania. Blog motywacyjny,na którym ukaże się trochę mnie z moją największą pasją - jeździectwem. Serdecznie zapraszam!

    http://the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na post !
    Pytałaś o wspólną obserwacje, ja już obserwuje.
    http://voguefasshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zatsanawiałam się jeszcze jaką szkołe mam wybrać :)



    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bede musiala podjac decyzje dopiero za rok,ale nw co wybrac ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja podejmowałam tą decyzję rok temu i nie jestem nadal co do niej pewna :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie napisany post. Też stoję właśnie przed wyborem szkoły. Aczkolwiek wybrałam liceum ze względu na łatwe dojazdy i fakt, że chodzę już do tej szkoły, tylko do gimnazjum, tak więc znam już nauczycieli oraz kolegów i koleżanki ;) Bardzo ładne zdjęcia x

    Dziękuję Ci za komentarz u mnie *.* Cieszę się, że mój post Ci się spodobał!

    Pzdr! :)

    P.S. Zapraszam na nowy post o świeżo wyciskanych sokach, w którym opisuję dlaczego warto je pić podczas odchudzania!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja własnie w tym roku, skończyłam technikum
    i nie żałuję że poszłam właśnie do tej szkoły, ponieważ nie wiem
    czy pójdę na studia, a po liceum nie miałabym wyboru. ale decyzja
    należy do ciebie :) świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy post i śliczne zdjęcia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudny wybór przed Tobą ;)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję tak jak zaproponowałaś :)
    Teraz twoja kolej :)
    http://sookreativme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w tamtym roku musiałam wybierać :D chodzę do technikum na obsługę turystyczną :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz śliczne włosy *.*
    Ja wybieram za rok :)
    Pytałaś o wspólną obserwację- ja już!
    Liczę na uczciwy rewanż :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam jeszcze dwa lata do wyboru :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam jeszcze czas na taką decyzję, jednak zdecydowanie wolę liceum, bo i tak później czekają mnie studia :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwujemy :)
    Mamy nadzieje,że ty też to zorbisz :)
    zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post! :)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki, żebyś dobrze wybrała :)
    Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia :) cudnie wyglądasz :)
    Zaobserwowałam mogę wzamian za to prosić o to samo i o poklikanie w linki w ostatnim poście to dla mnie bardzo ważne; )
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia :)
    zaobserwowałam liczę na rewanż :)
    Powodzenia !


    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://agatakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo trudna decyzja,niestety. Wszystko zależy od tego jakie ma się plany na później
    Obserwuję:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz racje jest to bardzo trudna decyzja ja wybrałam liceum humanistyczno-fotograficzne.Bardzo urzekła mnie w tym liceum fotografia myślę,że jest to coś dla mnie.
    Teraz tylko obawy i stres abym tylko się dostała.
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Decyzja ciężka ja wybrałam technikum, bo po tym można zdobyć zawód.

    Może obs-obs? Daj znać u nas ;)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post :)
    Na moim blogu zapytałaś o wspólną obserwackję - ja już i czekam na rewanż :) Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wybrałam technikum i nie żałuję, jestem grafikiem komputerowym. Co prawda poszłam na studia, ale na inny kierunek, bo nie miałam potrzeby studiowania tego co już umiem. Za parę lat będę mieć dwa zawody, a nie jeden, co mi da dużą przewagę nad konkurentami jak się będę starać o pracę. Wybierz technikum, nawet jak się nie zdecydujesz na studia to zawód będziesz już mieć ☺ ☻ ☺

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. W polskich realiach chyba lepszym wyborem jest technikum - po studiach jesteś traktowana jakbyś miała wykształcenie podstawowe, albo niewiele wyższe niestety, ale wyboru i tak powinnaś dokonać sama :) Świetne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, u mnie jest tak, że mama już za mnie zdecydowała że idę do liceum, ale za nim to nastąpi to jeszcze dwa lata.
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i daj znać.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Praktycznie rok nauki w technikum mam już za sobą. Uważam, że to był dobry wybór.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja w zeszłym roku wybrałam, liceum ponieważ chcę iść na studia. A że zajmuje się fotografią to nie jest mi potrzebne wykształcenie do zarabiania.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń