niedziela, 17 stycznia 2016

Hi! 
Ostatnio w mojej szafie znalazły się nowe perełki,które chciałabym wam dzisiaj pokazać i trochę je opisać.
Jeśli miałyście któreś z tych rzeczy,to obowiązkowo napiszcie jak u was się sprawdzały ;)






 1.Lakier do paznokci
IDALIQ gel effect.
-bardzo ładny żywy kolor
-długo utrzymuje się na paznokciach
-przystępna cena [8zł]
-POLECAM !:)

 2.
Odżywka do paznokci
Sally Hansen
-przezroczysta
-długo utrzymuje się na paznokciach
-niestety nie można nałożyć na nią warstwę lakieru (odpryskuje)

 3.
Avon Foot Works Healthy
 krem intensywnie zmiękczający do nóg
-spełnia swoją rolę
-pachnie jak pasta do zębów 
-małe opakowanie
-cena ->10zł 
-POLECAM ! :)
 4.Energetyzujący krem do twarzy `Słonecznik i karotka
-bardzo ładnie pachnie
-małe opakowanie
-fajnie odżywia twarz
-dość przystępna cena
-POLECAM ! :)
 5. Peeling do ciała "tutti frutti"
Nigdy nie byłam przekonana do nich. Jednak kiedy były w promocji (4zł) skusiłam się.
Już planuję zakup kolejnego ! :)
 6. Szminka ZIJINDIE
-bardzo ładny kolor
-bardzo krótko utrzymuje się na ustach
-nie jest przyjemna
-cena bardzo atrakcyjna
-ogólnie nie polecam






17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor szminki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również mam peeling tutti frutti i jestem mega z niego zadowolona, a jego zapach jest cudowny. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek lakieru :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam peeling do ciała tutti frutti i uwielbiam go! <3
    Śliczny kolor lakiery! :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka jest świetna! Ma piękny kolor :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu :D
    Ale śliczny lakierek :*
    Mam ten Peeling, pięknie pachnie:)
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post! thanks for sharing. you have a lovely blog.
    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor szminki :D A peelingi z tej firmy są bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! :D
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten peeling, cudownie pachnie!
    Co powiesz na wspólną obserwację, daj znać u mnie na blogu :)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten peeling jest super, sama go stosuję! :)

    Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kolor lakieru! :) Szkoda, że tej odżywki nie można użyć jako bazy, na szczęście Sally Hansem posiada też takie, które spokojnie sobie poradzą z dodatkową warstwą lakieru. :) Ta firma ostatnie staje się moją ulubioną. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego napisałaś, że te rzeczy są perełkami jeśli masz o niektórych mieszane zdanie lub ich nie polecasz. Krem do twarzy i stóp fajnie się zapowiadają :D
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. super rzeczy :)
    piekny kolor lakieru !!! :))))

    wspolna obs :) ?? ja juz obs :) licze na rewanz :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń