niedziela, 10 sierpnia 2014

                            Witajcie ! :*
 ________________________________________________________________________________
Witajcie ;)
Pierwszy post i zawsze ten sam dylemat :D
Co by tutaj napisać? Jak zacząć? 
Kiedy siadam by w końcu zacząć to od razu totalna pustka w głowie ;D
Już kilka miesięcy mineło odkąd mój blog istnieje ale jakoś nigdy nie miałam czasu aby go poprawić wizualnie i dodać w końcu jakiś post. A więc:
Jestem Paulina. Hot 15 :D 
mieszkam w województwie kujawsko-pomorskim ;D
Kocham zwierzęta. Mam konia, 3 psy, 8 kotów oraz jeszcze duże stadko ale nie będę się już tak rozpisywać XD ;D
Jeżdżę konno. Uwielbiam pisać. Miałam pełno kont na różnych portalach ,na których pisałam ale po czasie stwierdziłam że stało się to nudne i potrzebuje jednego takiego ulubionego na którego będę wchodzić. No i tak powstał właśnie ten mój blog ;3 . To tak jakby był mój pamiętnik ,lecz mogą go przeczytać wszyscy.Na dzień dzisiejszy nie interesują mnie np. imprezy czy to żeby mieć chłopaka, "bo przecież każda dziewczyna w moim wieku ma", więcej czasu spędzam teraz przy książkach by móc z dobrymi wynikami trafić do szkoły moich marzeń. By robić w przyszłości to co uwielbiam ,inspiruje mnie i uszczęśliwia.Na co dzień zajmuję się fotografią oraz gromadą zwierząt :D Bo bez tego moje życie straciło by sens i stało by się nudne.I to chyba na tyle. Przynajmniej więcej rzeczy do głowy mi nie wpada ;D 
 Mam nadzieję że spodoba się wam mój blog oraz mój styl pisania i będziecie tutaj często wpadać ;) 


Łapcie moje zdjęcie z jednym z moich kotów Garfieldem :* <3
P.S Nie życzę sobie pobierania moich zdjęć bez zgody. !!!


9 komentarzy:

  1. Ładny kotek! :) sama mam 2 i je uwielbiam! Proszę Cię powieksz czcionke,bo ciezko sie czyta i nie pisz tylu emotek-taka rada ode mnie na poczatek :) pisze systematycznie to bede sie regularnie odwiedzac :) pozdrawiam! http://zuzueee-blog.blogspot.com/2014/08/przepis-na-mrozona-kawe-bananowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twoim kocie!

    www.tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    Rozdanie z okazji 10,000 wyświetleń - zapraszam :)
    Nagrody rzeczowe do zdobycia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz ślicznego kotka :D
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany kotek :)
    gabrielalyszczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz Ślicznego kotka ! :)

    Zapraszam do obserwacji :)

    http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń